Alonso continua a la caça de Hamilton

L'asturià, després de la seva segona posició a Silverstone, vol continuar retallant diferències amb el líder

TW
0

L'asturià Fernando Alonso (McLaren-Mercedes), crescut després de la seva segona posició en el Gran Premi de la Gran Bretanya, que li va permetre situar-se a dotze punts del líder del Mundial de Fórmula 1, el britànic Lewis Hamilton, afronta el d'Europa, aquest cap de setmana en el Nürburgring alemany, amb l'objectiu d'apropar-se encara més al seu company d'equip.

Hamilton lidera el campionat amb aquests dotze punts de marge sobre Alonso, 18 sobre el finlandès Kimi Raikkonen (Ferrari), guanyador de les dues últimes carreres disputades (França i la Gran Bretanya), i 19 respecte al company d'aquest, el brasiler Felipe Massa.

Fernando Alonso, que va sumar la seva darrera victòria a Mònaco, va trencar fa dues setmanes una ratxa negativa de resultats respecte a Lewis Hamilton. En el circuit de Silverstone, l'espanyol va acabar a la fi per davant del seu company i rival, fet que li va permetre retallar en dos punts un desavantatge que era de 14 després de la cursa de Magny-Magny-Cours.

Aquesta inversió de la tendència ha fet que Alonso afronti d'una altra manera el Gran Premi d'Europa. L'objectiu és clar: caçar Hamilton, un pilot que després de guanyar successivament al Canadà i els Estats Units ha entrat en una dinàmica diferent.

Tanmateix, el marge que Hamilton ha anat acumulant continua sent ampli. El britànic, que no s'ha baixat del podi en les seves nou primeres curses, continua sense fallar, almenys amb estrèpit, i a Alemanya pretén continuar absorbint el protagonisme.

Raikkonen no les té totes amb ell en el Nürburgring, un circuit que no li du gaire bons records. Per això, tractarà de trencar a Alemanya un malefici que el persegueix: mai no ha aconseguit guanyar tres curses consecutives.

L'escandinau encara no sap el que és guanyar en el Nürburgring, té un tercer lloc el 2002 com a millor resultat, un traçat en el qual fins i tot en dues ocasions va veure com es trencava la possibilitat d'encadenar tres triomfs consecutius. Com al 2005, quan va haver d'abandonar en la darrera volta, sent líder, pel trencament de la suspensió.