EIVISSA 2
E. ANDORRA 1
EIVISSA: J. Antonio (3), S. Fernández (3), Fofi (3), Buti (3), J. Castillo (3), Rial (3), Peña (3), Xavi Gracia (3), Manel (3), Isi (3) i Raúl Garrido (3).
Rubén Soler (1) per Peña, Javi Fernández (1) per Isi i Berto (1) per Manel.
ANDORRA: L Fernández (2), D. Félez (2), Gazo (2), Camus (2), Salas (2), D. Martínez (2), Seba (2), Arenere (2), Escalada (2), Jesús Martínez (2) i Ñoño (2), Míchel Sanz (1) per Gazo, Valis (1) per Camus i Dani (1) per Arenere.
ÀRBITRE: Rubio Pérez (2) del comitè català. Amonestà amb cartolina groga a Buti i Peña.
Gols:
1-0: minut 9, Peña.
2-0: minut 23, Xavi Gracia.
2-1: minut 27, Escalada.
L'Eivissa torna a Segona B quinze anys després, una vegada que eliminà ahir l'Endesa Andorra i que abans deixàs enrere el filial de l'Sporting de Gijón.
L'equip pitiús evidencià la seva enorme superioritat durant la fase d'ascens i ahir tancà la fita amb una nova victòria que li atorga definitivament el passaport per a la divisió de bronze del futbol espanyol.
Can Misses visqué ahir una gran festa amb més de 3.500 espectadors a les grades per veure com el seu equip retornava a Segona B.
L'Eivissa afrontava el partit de tornada amb molta tranquil·litat gràcies al resultat de l'anada. El conjunt eivissenc havia fet els deures en el primer partit de la fase decisiva i s'havia imposat per un clar 0-2 en el terreny de joc de l'Andorra de Terol, victòria que firmà Manel en aconseguir els dos gols de l'equip.
Els locals sortiren ahir molt concentrats i segurs gràcies a la confiança en el resultat de l'anada, i des de l'inici es va veure que l'Eivissa no seria un equip conservador. Als nou minuts de joc, Peña aprofitava una errada de la defensa i el porter visitant per aconseguir el primer gol. Més tranquil·litat encara per a l'Eivissa, que continuà dominant el duel.
Quan es complia el minut 23 arribà el cop definitiu del conjunt d'Elcacho. Xavi Gracia va treure de manera magistral una falta i sorprengué el porter visitant. Així aconseguí el segon gol. Aquest fet provocà que l'Andorra necessitàs ara quatre gols i, per tant, tenia el play off pràcticament perdut. El conjunt de Terol arriscà i cercà la porteria pitiüsa. Escalada marcà abans que es complís encara la primera mitja hora de joc. El conjunt d'Elcacho, en tot cas, no va tenir gaires dificultats per arribar al descans amb avantatge en el marcador.
A la represa, l'Eivissa es dedicà a controlar el joc i cercar el contracop per sentenciar el partit. Els locals dominaven davant un Andorra que no podia fer res. L'Eivissa era l'amo del partit i no tingué dificultats en el tram final. L'ascens ja és una realitat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.