El Sevilla, després del contundent 0-3 aconseguit a l'estadi de Riazor davant el Deportivo de la Corunya en l'anada de semifinals de la Copa del Rei, espera que la tornada d'avui sigui un tràmit i que el conjunt que entrena Juande Ramos asseguri la seva tercera final de la present temporada.
Els sevillistes, després de jugar l'agost passat la final de la Supercopa d'Europa i guanyar-la per 0-3 al FC Barcelona, disputaran el pròxim dimecres la final de la Copa UEFA a Glasgow davant l'Espanyol i ja té mig peu en una altra, la de la Copa del Rei, fixada per al 23 de juny en el Santiago Bernabéu.
Si es confirmen els pronòstics, el conjunt andalús afrontaria la seva sisena final de la Copa del Rei i optaria a tenir el quart trofeu de campió en aquesta competició. Per això, hauran de superar l'equip de l'extècnic sevillista Joaquín Caparrós, cosa en la qual confien en el club, ja que sembla complicat que el Deportivo pugui aconseguir un mínim de quatre gols en el Sánchez Pizjuán, encara que tots han afirmat que és un partit que s'ha d'afrontar amb molta serietat i professionalitat.
Alineacions probables: Sevilla: Cobeño, Hinkel, Escudé, Dragutinovic, David, Alfaro, MArtí, Maresca, Puerta, Kerzhakov i Chevantón.
Deportivo: Munúa, Manuel Pablo, Lopo, Andrade, Filipe, Juan Rodríguez, De Guzmán, Estoyanoff, Verdú, Cristian i Taborda.
Àrbitre: Megía Dávila.
Camp: Ramón Sánchez Pizjuán.
Hora: 21:00.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.