La ratxa històrica del jugador mallorquí, número 2 del món, s'inicià després de perdre amb Igor Andreev en els quarts de final del torneig de València, l'any 2005. A partir d'aquell dia, Nadal no sap el que és perdre en pistes de terra batuda. Primer va derrotar Gael Monflis precisament a Montecarlo l'any 2005, per acabar conseguint el primer trofeu al Principat. La incontestable línia guanyadora continuà aquell mateix any al Comte Godó de Barcelona (en el qual s'imposà a Juan Carlos Ferrero), en el torneig de Roma (aconseguit enfront de l'argentí Guillermo Coria, en un partit etern), a Roland Garros (davant de Mariano Puerta), a Bastad (contra Berdych), a Stuttgart (davant Gastón Gaudio) i en l'eliminatòria de la Copa Davis contra Itàlia.
L'any 2006, la ratxa de Nadal continuà de bell nou a Montecarlo (on també derrotà Federer), a Barcelona (davnt Tommy Robredo), a Roma i a Rolland Garros (una altra vegada amb sengles victòries enfront del número 1 del món) i a la Copa Davis de nou contra Itàlia.
En la primera ronda de Rolland Garros de 2006, en la qual s'imposà a Robin Soderling, superà la marca històrica de Guillermo Vilas, que era de 53 victòries consecutives, i ara, amb 67 de moment, pot establir un rècord insuperable.
Enguany ha començat amb bon peu en el que ell considera el seu «torneig predilecte», on ahir oferí un capítol nou del seu ja mític antagonisme contra un Federer que segurament és el millor tennista de la història.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.