El ViveMenorca està obligat a guanyar el Bruesa GBC, en el Pavelló Illumbe de Sant Sebastià, en el duel de coers d'aquesta jornada per continuar tenint opcions de permanència en la Lliga ACB.
L'equip balear es va desplaçar ahir a Sant Sebastià, on avui a partir de les 12.15 hores s'enfrontarà al Bruesa GBC, després de la decebedora actuació del ViveMenorca davant el Lagún Aro Bilbao dijous passat.
El conjunt de Ricard Casas no té altra opció que continuar la seva particular lluita per sobreviure a la categoria i ha de menester sumar la desena victòria que el deixaria a dues de la salvació, en faltar tres jornades per al final de la competició.
Els menorquins saben que per al Bruesa és la darrera oportunitat de permanència, ja que si perden estarien automàticament descendits, per la qual cosa és imprescindible que sumin davant l'equip que entrena Porfirio Fisac.
Tot i haver tengut poc temps per digerir la derrota aixafant davant el Lagún Aro Bilbao i preparar aquest duel de coers, el ViveMenorca no té més remei que sobreposar-se, recuperar la seva autoestima i aconseguir la victòria.
El Menorca intentarà recuperar la seva millor versió davant els bascos jugant com ho feren davant el Pamesa, Alta Gestió Fuenlabrada o el mateix Unicaja de Màlaga, davant els quals va fer una demostració de maduresa mental que li va faltar davant el Bilbao.
L'equip menorquí, antepenúltim de l'ACB, compta amb nou victòries i vint-i-una derrotes i és a dues victòries de la salvació, mentre que el Bruesa GBC ho té molt més complicat, en comptar només amb vuit victòries i vint-i-dues derrotes.
El tècnic català Ricard Casas creu que «només hi ha una direcció per sortir d'aquesta situació» i que l'equip ha de donar una resposta «forta i automàtica en el següent partit, en què la concentració ha de ser màxima».
Per la seva banda, el Bruesa recupera per aquest partit Bradley, Pavlidis i Smith, que havien estat baixa en el darrer duel, encara que continuarà sense poder comptar amb Fede Kemmerichs.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.