Messi dedica el gol a Maradona

L'argentí reconegué que no era conscient que la jugada fos tan similar a la que realitzà el Pelusa

TW
0

El jove davanter argentí del FC Barcelona Leo Messi va reconèixer ahir migdia que no era conscient, al final de l'extraordinària jugada del gol que marcà al Getafe, d'haver-ne signat cap de tan similar a la històrica diana del seu compatriota Diego Armando Maradona en el partit Argentina-Anglaterra del Mundial de Mèxic 1986, considerat un dels millors gols de tots els temps. Messi, de 19 anys, es mostrà modest i tranquil tot i les comparacions amb aquest gol i aprofità per oferir la seva jugada al mític 10 argentí, ara hospitalitzat per una infecció hepàtica a causa dels seus problemes amb l'alcohol, durant una compareixença que fins i tot va ser retransmesa en directe per ràdio a l'Argentina.

«Vull enviar-li tota la meva força i la meva estima perquè surti d'allà com més aviat millor i es recuperi, perquè és el que vol tota l'Argentina i qualsevol fanàtic del futbol», declarà el jove davanter del Barcelona. Aixi, assegurà que estava «molt agraït» a Maradona perquè sempre li havia donat molt de suport i li havia dedicat grans elogis. A més, Messi volgué evitar les comparacions amb el mític jugador, tot i reconèixer que les similituds del gol, si bé assegurà que encara no n'havia vist la jugada per televisió. «No m'hauria pensat mai que pogués ser la mateixa jugada o el mateix gol de Diego. Després m'ho digueren, però en aquell moment no pensava en res, només en l'alegria d'haver marcat. Res més», confessà.

«Sincerament, encara no m'he aturat a pensar en el gol ni en el que significa», explicà, per assegurar que ha dormit com qualsevol altre dia. «No sent cap classe de pressió, sinó que continuaré jugant i divertitn-m'hi com ho he fet sempre», manifestà l'atacant blaugrana, que no ha deixat de rebre felicitacions de familiars, amics i companys. Al vestidor, tampoc no hi han faltat les bromes ni les «comparacions» amb Maradona, segons el mateix Messi. Així, recordà les paraules de Deco en el sentit que havia estat «el millor gol» que havia vist mai en la seva vida. Tampoc no hi faltà l'anècdota de la centrada de Xavi, de manera semblant al que succeí en el Mundial de Mèxic amb Maradona, ja que el seu company Héctor Enrique reivindicà el mèrit de la passada. El migcampista català se serví de la ironia per passar la pilota a Messi. «Xavi m'ha dit que en tots els grans gols es parla molt del gol i que, en canvi, no es diu res de la centrada que el possibilita», finalitzà l'argentí.