DRAC PALMA 3
NUMÀNCIA 0
DRAC PALMA: Guillermo Falasca, Rodrigo Freitas, Volodymir Titarenko, Miguel Àngel Falasca, Stephane Antiga i Julián García Torres. Equip inicial. Alexis González (lliure).
NUMÀNCIA: Àngel Cao, José Antonio Casilla, Carlos Guerra, Gustavo Meyer, José Javier Subiela i Alberto Salas. Ismael de Miguel (lliure).
ÀRBITRES: Andrés i Sánchez.
PARCIALS: 25-21, 26-24 i 25-19.
El Drac Palma guanyà sense dificultats el segon duel de la semifinal, d'un màxim de cinc partits, que l'enfrontava amb el Numància de Sòria i queda a una sola passa de classificar-se per a la final de la Superlliga masculina de voleibol.
L'equip que entrena Marcelo Méndez es col·locà 2-0 en l'eliminatòria després de guanyar ahir al Palau Municipal de Son Moix, per segona vegada en tres dies, amb un marcador de 25-21, 26-24 i 25-19.
D'aquesta manera, el Drac Palma viatjarà a Sòria, on es jugarà el tercer i un hipotètic quart partit, amb els deures fets.
Els mallorquins s'imposaren amb autoritat en el primer ser per un còmode 25-21, però en la segona mànega el conjunt que entrena Ricardo Maldonado, conscient del perill de tornar a terres castellanes amb un 2-0 en contra, es va posar les piles i va estar a punt d'igualar el partit. Tot i la reacció del Numància, el segon set també es resolgué a favor del Drac per 26-24.
El tercer i definitiu set fou el menys disputat de tots (25-19). Els visitants hi acusaren anímicament la derrota del segon i oposaren poca resistència.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.