No Miris Prim guanya i confirma el seu lideratge a la generació N

S'imposà amb una notable facilitat en el premi Orsi Mangelli

TW
0

No Miris Prim confirmà la seva condició de favorit i s'adjudicà el premi Scuderia Orsi Mangelli, que es disputà a l'hipòdrom de Son Pardo.

El producte de la quadra Es Cabanells superà en els darrers metres Nobleza de Font i s'imposà amb una marca d'1.19.8, mentre que el poltre de la quadra Morro creuà la meta amb un registre d'1.20.1.

Newton Cat (1.20.2) i Nuba di Monmes (1.20.2) completaren el quartet guanyador.

No fou aquesta l'única cursa reservada per als poltres de la generació N, ja que la reunió de Son Pardo es va iniciar amb el premi Profumo OM, en la qual participaren 16 exemplars de 3 anys, en la seva majoria debutants. El triomf fou per a Naronica amb un discret registre d'1.23.4, seguit per Naomi, Nit d'Or i Nitani Vent.

Per altra banda, Jay de Galdent, a les regnes de Maria Antònia Gelabert, aconseguí una clara victòria en el premi Can León-Club Dames del Trot. Jay de Galdent llançà un fort atac en els darrers metres i superà amb autoritat Mescara Binitaref, Legat SC i Lisa de Nelly, que foren segon, tercer i quart respectivament.

En la cursa estel·lar, reservada per a importats, el premi Waikiki Beach, Licos de Courtille, a les regnes de Guillem Andreu, amplià el seu palmarès, ja que aconseguí una nova victòria amb un registre d'1.17.8 i a més la millor velocitat de la reunió. Nickel du Bara, Mat du Roy i Starry Lane completaren el quartet guanyador en una prova molt disputada de cap a cap.