TW
0

PALMA AM 93
TARRAGONA 82

Allò millor, en poques paraules, fou la victòria del Palma Aqua Màgica sobre el Tarragona per 93-82, en un enfrontament, en el qual els homes d'Àngel Jareño varen repetir alts i baixos.

Desastrós primer quart dels locals (19-24), fet que obligà el tècnic a realitzar canvis. Un bon segon parcial va facilitar al PAM agafar les regnes del partit (47-40). I en el tercer parcial (28-13), el cinc illenc arribà a tenir una renda de 22 punts (75-53). Semblava tot sentenciat, però en els darrer deu minuts tornà a fallar el quintet de Jareño (18-29), sense perillar el triomf (93-82).

L'estrella del PAM, l'escorta de San Pedro (Califòrnia), Ray Tutt, torna a tenir una actuació desafortunada, cosa que confirma els rumors que en la banqueta local no tot és harmonia. Tutt i Danny Lewis, l'home que s'ha convertit en el líder en la pista, no s'entenen. Un fet que es notà en els partits, malgrat d'evitar el tècnic la sortida dels dos per jugar.

El Tarragona, un conjunt de la zona mitjana, compta amb efectius amb experiència, com el base, Pau del Tíom; l'aler Berni Àlvarez, un gran triplista; i el brasiler Marcus Vinicius Toledo o el nord-americà Brandon Wolfram , ahir molt gris. Però la seva efectivitat és lluny dels conjunts punters.

En resum, un altre triomf del PAM, descafeïnat, amb problemes en el darrer quart per als homes d'Àngel Jareño. El rendiment haurà de millorar per aconseguir l'objectiu, disputar la final de la fase d'ascens. Molt difícil d'aconseguir amb problemes en el vestidor. L'afició, que va disminuint, gaudí de poc espectacle, però almanco va veure guanyar el seu equip.