El factor Arango
La recuperació del futbolista veneçolà podria ser el millor fitxatge hivernal del Reial Mallorca
Juan Arango s'ha convertit en una de les grans decepcions d'aquesta temporada mallorquinista, a causa del seu baixíssim rendiment.
Recuperar Juan Arango. Aquesta és una de les grans obsessions en aquests moments del Reial Mallorca i particularment del seu entrenador, Gregorio Manzano. Amb un mercat hivernal obert però de difícil accés a grans futbolistes, el fitxatge millor del club vermellenc pot ser a ca nostra. Arango ha admès que «no es reconeix» en el seu nivell actual de joc, i a partir d'aquí, ha de treballar per aportar a l'equip allò de què és capaç. El futbolista sud-americà compleix enguany la tercera temporada a l'Illa. Hi arribà amb Benito Floro, després de passar pel futbol mexicà, i aviat es reivindicà com un home de gran qualitat tècnica i amb un excel·lent xut a porta, sobretot a pilota aturada. Va ser la gran basa d'Héctor Cúper després de prendre el relleu de l'asturià per salvar la categoria, i la temporada passada va jugar els seus partits millors com a davanter centre, i ja amb Gregorio Manzano a la banqueta.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.