L'equip Illes Balears es presenta a París
Millorar els resultats de la temporada 2006 és el principal objectiu de l'esquadra d'Echavarri i Unzúe
L'equip ciclista Caisse d'Epargne-Illes Balears es va presentar ahir a París amb les seves dues principals figures, Alejandro Valverde i Óscar Pereiro, i el desig de millorar els resultats de la passada temporada, quan aconseguí vint-i-quatre victòries. La seu de l'entitat financera que patrocina l'equip de José Miguel Echavarri i Eusebio Unzue fou ahir escenari de la presentació de l'equip, que compta amb 27 corredors, entre ells els mallorquins Joan Horrach i Vicenç Reynés, i que tendrà en el Tour de França i a la Vuelta a Espanya els seus principals objectius de l'any. La temporada passada fou «excepcional», en paraules d'Echavarri, ja que a més dels triomfs puntuals de tot l'equip, Pereiro fou segon en el Tour i està a l'espera d'una eventual desqualificació de Floyd Landis per aconseguir el mallot groc, encara que sigui amb uns mesos de retard. Per la seva banda, Valverde fou segon a la Vuelta a Espanya i guanyà la classificació final de l'UCI ProTour, la qual cosa el converteix en el ciclista més regular del 2006.
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
- Valtònyc parla sobre l'exili: «Vaig estar pensant molts cops en suïcidar-me»
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.