«He dit als jugadors que podem començar a pensar en títols»
Capello es mostrà satisfet amb el rendiment dels seus jugadors
L'entrenador del Reial Madrid, Fabio Capello, es mostra satisfet del rendiment dels seus jugadors, als quals ha dit que són «un equip molt bo» i insisteix a llevar-se l'etiqueta d'«avorrit» L'italià va sortir molt content del partit del Sánchez Pizjuán, tot i perdre-hi per 2-1, ja que va veure «coses positives». «He dit als jugadors que som un equip molt bo i que podem començar a pensar de guanyar la Lliga i de guanyar títols perquè davant del Barcelona, el València i el Sevilla hem jugat bons partits», va indicar. El tècnic madridista va recalcar els avanços del seu conjunt, que «cada dia aconsegueix més coses» i que, encara que «de vegades juguem amb menys qualitat que altres i ens falti continuïtat», ha sabut recuperar «el respecte per la camiseta» i actualment és «competitiu».
També a Illes Balears
- Un ciutadà envia una carta a la consellera de Salut per a denunciar el tracte lingüístic rebut a l'hospital Verge de la Salut
- El ple del Consell de Mallorca vota en contra de la subvenció per a la Setmana del Llibre en català
- Concentració aquest dijous: «Contra la segregació i l’empobriment del saber, reivindicam una educació pública, de qualitat i en català»
- Sergio Rodríguez (Vox), desbocat al Parlament
- Quan començarà el curs escolar 2025/2026 a les Illes Balears?
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.