TW
0

L'Argentina i Rússia varen empatar 1-1 després de la disputa a Moscou dels dos primers partits d'individuals de la final de la Copa Davis, en els quals el número u de cada equip va fer valer la seva condició de favorit.

L'argentí David Nabaldián va tenir menys problemes dels previstos per desfer-se d'un erràtic Marat Safin per 6-4,6-4 i 6-4, mentre que Nokolay Davidenko va derrotar en quatre sets Juan Ignacio Chela per 6-1, 6-2, 5-7 i 6-4.

Amb aquests resultats, i com és tradició a la Copa Davis, el partit de dobles d'avui serà fonamental per veure quin equip té més possibilitats de conquerir demà l'ensaladera de plata.

El partit de dobles enfrontarà les parelles integrades pels argentins Nabaldián i Agustín Calleri, i els rusos Dmitri Tursúnov i Mijhail Youzhny.

«Em trob com a nou amb vista als dobles d'avui. Per sort, ahir no vaig haver de córrer molt, així que no estic cansat», va assegurar Nabaldián al final del seu partit.

L'equip argentí va comptar amb el suport d'una nombrosa afició, encapçalada per l'astre del futbol, Diego Armando Maradona, que s'ha desplaçat especialment a la capital russa per animar el seu país.

Les coses no varen començar bé per a l'Argentina, ja que, en el primer partit, Davydenko va guanyar Chela.

Però la història va ser molt diferent en el segon partit on es varen enfrontar Nabaldián, actual número vuit del món, i Safin, heroi de les semifinals contra els Estats Units, però que ara es troba en el lloc 28 en el rànquing de l'ATP.

Nabaldián es va fer amb el control del joc i del marcador des del primer joc, quan va rompre el servei de Safin. El número un argentí va ser qui va marcar el ritme davant un Safin que va cometre moltes errades no forçades.