Àngel Jareño: «Hem de millorar en molts aspectes»

El tècnic del Palma fuig de triomfalismes i reclama la màxima concentració

TW
0

El Palma Aqua Màgica acumula victòries (quatre de quatre), però el tècnic Àngel Jareño demostra prudència. L'entrenador del conjunt palmesà fuig de l'eufòria com del dimoni i es declara conscient de l'ample marge de millora que té encara l'equip. Demà, a Son Moix, el Palma rivalitzarà amb un irregular Hospitalet (dos de dos). Àngel Jareño es mostrava ahir satisfet pel bon inici, però conscient que la temporada encara just acaba d'inciar-se. «Hem començat a preparar el partit i ho feim amb la mateixa humilitat amb què hem afrontat tots els compromisos, sabent que podem derrotar qualsevol, però que també podem perdre amb qualsevol. Hem de treballar for, preparar bé el duel i saber que serà un matx complicat», explicà.

El tècnic del Palma Aqua Màgica és conscient que fins ara el millor són els resultats, però que l'equip té per davant un ample marge de millora. «Vàrem estar a punt de perdre fora camp. No férem un bon partit. Gunayam els partits, que és molt, però el nostre nivell de joc ha de pujar molt més», assegurà. Començar bé és important, però és vital acabar bé, arribar a les eliminatòries d'ascens en les millors condicions. «Nosaltres no estam bé. Guanyant, solem treure els tres punts de cada partit, però no hem començat de manera espectacular. Esper que això no s'entengui com un signe de prepotència... Des de la humilitat més absoluta, som conscient que hi ha molts d'aspectes que hem de millorar», significà.

Jareño, respecte de l'Hospitalet -diumenge, a les 19.00 hores-, destacà la versatilitat dels seus jugadors. «És un conjunt molt complicat per la seva versatilitat. Els seus jugadors grans, tant poden jugar per dins com per fora. És un equip atípic, que juga molt obert... Has d'estar molt concentrat, perquè intentaran treure de la zona els nostres homes grans...», digué.

Àngel Jareño fou interrogat sobre el moment en què aconseguirà la millor forma el Palma Aqua Mágica, però assegurà que no té encara una resposta definitiva. «Encara és prest. Hi ha equips que agafen els conceptes molt aviat i l'evolució és ràpida i altres en als quals els costa molt... No es pot dir encara ni a quin percentatge ens trobam ara ni quant de temps estarem... S'hauria de saber molta màgia per poder contestar i jo no en sé», explicà Jareño. El Palma tornarà a entrenar avui per continuar preparant el duel de diumenge (19.00 hores) davant l'Hospitalet.