TW
0

El Palma Aqua Màgica, colíder de la Lliga Adecco LEB, es desplaçà a terres catalanes per enfrontar-se avui, a les 21 hores, en el pavelló municipal El Serrallo, al Tarrragona 2016. Els àrbitres prevists són el català Albert Sánchez Ardíd i el murcià Castillo Larroca.

El conjunt català només ha sumat una victòria en els tres parttis disputats, perdent en la darrera ronda en les Illes Afortunades contra el Tenerife Rural amb claredat per 89-72. Un mal primer quart col·locà el cinc de Diego Ocampo en una situació difícil i malgrat de millorar en la segona part no pogué capgirar el marcador advers.

El quintet català començà amb el següent equip: Pau del Tio, de base, Berni Àlvarez, d'escorta, Alex Alba, d'aler, DAvid Mesa, d'ala-pivot, i el nordamericà Brandon M. Wolfram, de pivot.

El tècnic de Tarragona realitzà molts canvis i entraren en joc, el base Josep Maria Gúzman, l'escorta Alex Ros, l'aler Carles Bravo, l'ala-pivot Marcus Vinicius, un brasiler que destacà en la darrera Lliga d'Estiu, disputada en el Palau d'Esports, d'Inca, i el pivot Edu Ruiz.

Els homes d'Ocampo estan obligats a interrompre la sèrie de victòries del conjunt mallorquí per no quedar a la coa de la taula classificatòria.

Els jugadors del Palma Aqua Màgica han preparat durant els darrers dies l'enfrontament en el pavelló El Serrallo. Entrenaren el diumenge passat després d'acabar el matx de la Lliga EBA entre el Palma Playa Park i el Castelló.

Els homes d'Àngel González Jareño, amb el líder Robert Battle ja recuperat, han començat amb bon peu la lliga regular i després de les amargues experiències de la temporada anterior, en la qual el club palmesà va estar a prop de quedar a fora de la fase final dels vuit primers classificats, no volen repetir errades enguany.

La perllongació del contracte de Robert Battle va ser tot un encert i el jugador nord-americà tornà a ser el líder de la banqueta del PAM, enguany millor secundat per Shalawn Miller, Ray Tutt i el nou fitxatge Chris Massie, el joc interior.

Durant els darrers entrenaments va caure l'internacional portuguès Sergio Ramos. Però tot quedà en un espant i l'aler pot viatjar a terres catalanes sense problemes. Chris Massie ha tornat d'Estats Units, s'hi desplaçà per visitar la seva mare malalta.

En el partit disputat en el pavelló insular de San Cristóbal de La Laguna (Santa Cruz de Tenerife) destacaren el pivot ianqui Brandon M. Wolfram, amb 16 punts i 9 rebots, i el veterà base català Pau del Tio, amb 14 punts, 6/7 en els llançaments de dos punts.

El PAM no ho tindrà fàcil per retornar a Mallorca amb els dos punts. Comparant home per home en els diferents llocs la banqueta d'Àngel Jareño és superior i els mallorquins tenen opcions de sumar el seu quart triomf consecutiu en la fase regular a la LLiga Adecco LEB, en la qual els principals favorits no han donat els resultats esperats.