TW
0

Marc Coma sentencià ahir al seu favor el Ral·li dels Faraons 2006 en guanyar l'etapa d'ahir disputada entre Siwa i Bahariya sobre 430 quilòmetres, a l'espera que avui es disputi la darrera etapa entre els oasis de Baharaiya i l'explanada de les piràmides, a El Cairo.

El pilot català guanyà amb facilitat l'accidentada sisena etapa, en la que el xilé de Gavardo es va caure a 120 quilòmetres per hora i es fracturà el fémur.

Coma entrà per davant el noruec Pal Ullevalseter i del seu company d'equip, Jordi Viladons.

Els espanyols sortiren més atrassats i això, sense cap dubte els va beneficiar. En una etapa molt ràpida i plena de trampes, aprofitaren la circunstància que fos el francès David Casteau qui hagués d'obrir pista i marcar la traçada.

En cotxes, el vencedor de l'etapa fou el també brasiler Paulo Nobre (BMW), per davant del rus Sergey Shmakov i del seu company, José Luis Monterde, que ahir fou seté. El valencià tornà patir un dia més els problemes mecànics que l'han fet perdre el ral·li. L'espanyol, a quasi quatre hores del primer classificat, només pensa ara en acabar a Egipte i canviar les especificacions del seu BMW de cara al ral·li de Dubai, que es disputa el mes que ve.