El Drac Palma vol arrencar amb un títol

El conjunt de Marcelo Méndez, campió de Lliga i Copa del Rei, és favorit davant l'Unicaja Almeria

TW
0

La Superlliga masculina aixecarà avui el teló amb la disputa de la Supercopa, primer títol oficial de la temporada 2006-2007, que enfrontarà els dos millors equips de la passada campanya, el Drac Palma i l'Unicaja Arukasur Almeria. Puertollano (Ciudad Real) ha estat elegit com a escenari per aquest duel, que es disputarà avui, a les 12.00 hores, i que veurà com el campió de la Superlliga i de la Copa del Rei rep una esquadra almerienca molt renovada i amb Óscar Novillo al capdavant.

Ambdós conjunt arriben a Puertollano amb les plantilles reforçades i amb moltes estrelles en les seves files, la qual cosa garanteix un gran espectacle. Així, l'equip mallorquí no podrà comptar amb l'oposat Marien Moreau per lesió, però sí que jugaran els seus flamants fitxatges: l'oposat Guillermo Falasca, el central Julián García, el col·locador Jaime Pérez i el receptor Mauricio Arrúa. El tècnic del conjunt palmesà té molt clar que l'objectiu d'aquest partit és sumar el primer títol de la temporada. «Tots els torneigs els disputam per guanyar», afirmà ahir l'entrenador. Malgrat no haver pogut disputar cap partit de pretemporada, la qual cosa dóna un «petit avantatge» als almeriencs, Méndez assegura que «no hi ha excuses» perquè el seu equip ha pogut treballar amb tota la plantilla «més dies i millor que la pretemporada passada».

Més renovat i amb moltes cares noves es presenta l'Unicaja Arukasur Almeria, qui lluitarà per retornar al camí del triomf que perdé l'any passat. Óscar Novillo, extècnic del J'Hayber Elx i de la selecció espanyola, serà l'encarregat de dur les regnes d'un equip en el qual s'ha acomiadat oficialment Carlos Carreño, qui exerceix les feines de segon entrenador. A més, per al partit d'avui es podran veure les evolucions dels nous jugadors de l'equip andalús com Vicente Ferrández, Paulo Pinto o Giovanni das Chagas.