M.LLULL.Palma.
L'Ono Estadi va acollir ahir la presentació del nou jugador del Mallorca, l'internacional serbi Bosko Jankovic, que ha firmat per cinc temporades amb el club vermellenc. L'encarregat de fer els honors va ser el president mallorquinista, Vicenç Grande, que va manifestar la seva esperança que el jugador «sigui la peça que complementi allò que manca a l'equip. Creim que aportarà velocitat, qualitat i gols».
Per la seva part, Jankovic va mostrar el seu «agraïment al Mallorca» per l'esforç que ha fet el club en el seu fitxatge. «Vull tornar la confiança amb els bons partits i els gols que s'esperen de mi», va dir el jugador. «Estic pressionat pel que ha fet el Mallorca perquè jo estigui aquí, però es tracta d'una pressió positiva», va afegir. L'internacional serbi es va mostrar totalment disposat a jugar aquest diumenge. «Vénc aquí per jugar i, si he de sortir des del primer minut, encara millor. Si he d'estar a la banqueta, hi estaré», va sentenciar el nou fitxatge mallorquinista. «Ja duc partits de Lliga i de Champions, així que físicament i mentalment estic preparat i a total disposició de l'entrenador», va afegir.
Jankovic es va definir com un jugador de característiques «similars a Maxi Rodríguez». «És un jugador que pot aportar velocitat i gol, que té molta arribada i que també té capacitat física de treballar defensivament», va dir el seu representant Zoran Stojadinovic. En l'Estrella Roja, Jankovic «ha jugat tant en posició interior com exterior, ja que és un jugador polivalent en el centre del camp», va afegir Stojadinovic.
Com passa amb tots els canvis, el migcampista serbi ha de fer un esforç per adaptar-se al més aviat possible a la disciplina i estil del Mallorca. Jankovic no creu que hagi de tenir «massa problemes». Tot dependrà també de la marxa de l'equip «perquè si tot va bé és més fàcil adaptar-se, i si hi ha dificultats les acusaré amb tot l'equip». «Pens que no hi haurà problemes», va afegir el jugador. La nova incorporació vermellenca ja havia sentit parlar d'alguns jugadors del seu nou equip. «He seguit el tema d'Arango i estic content de poder jugar amb ell», va dir. L'exmallorquinista Stankovic ha estat una de les influències decisives perquè Jankovic arribàs a un acord amb el Mallorca. «Stankovic em va dir que amb el joc que es practica a Espanya i, sobretot, al Mallorca, podria esclatar i aspirar a jugar en un club millor», va dir el serbi, a la qual cosa Vicenç Grande va respondre que «en dos o tres anys el Mallorca serà un club gran i Jankovic s'hi quedarà».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.