Jankovic ja és del Mallorca
El jugador serbi, seguit en els darrers mesos per la secretaria tècnica, firmarà per cinc temporades
Jankovic en acció durant el partit que enfrontà l'Estrella Roja i el Milà el dimarts a la nit en la prèvia de Champions.
Palma24/08/06 0:00
El Reial Mallorca va deixar ahir pràcticament tancat el fitxatge del mitjapunta serbi Bosko Jankovic. El club vermellenc va arribar a un acord amb l'Estrella Roja de Belgrad pel traspàs del jugador, el qual ha firmat un preacord amb l'entitat balear amb la qual es compromet per a les cinc properes temporades. El president del Reial Mallorca, Vicenç Grande, va confirmar ahir, als micròfons de la Cadena SER, l'acord al qual havien arribar el club vermellenc i l'Estrella Roja de Belgrad. Grande no va voler parlar de xifres però deixà escapar que el preu del traspàs podria ser lleugerament inferior als tres milions d'euros.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.