El Mallorca segueix esperant per Ibagaza

El club presidit per Vicenç Grande s'ha oblidat de les gangues que marcaren la passada campanya

TW
0

S'acosta el començament de lliga i amb ell el tancament del plaç de fitxatges. Els clubs cerquen acabar de reforçar les seves plantilles o tracten de donar sortida als jugadors amb els quals no compten. Uns esperen al darrer moment en busca d'una ganga i altres intentant forçar un millor negoci.

A diferència de l'any passat, el Mallorca, pareix que forma part del club d'equips que estan intentant aconseguir no haver de pagar més del compte pels trapassos, fitxant els seus objectius i negociant seriosament, i no l'equip de la passada campanya que es va abonar a les gangues, cercant jugadors fins al darrer moment per tractar de configurar la plantilla.

A hores d'ara l'equip vermellenc està practicament tancat, i només li manca un darrer reforç en el centre del camp, dos si finalment acaba marxant el davanter montenegrí Delibasic.

El club presidit per Vicenç Grande té les seves mires posades damunt de l'argentí Ariel Ibagaza, sense lloc en l'Atlètic de Madrid, sobretot si es completa el traspàs de Jurado des del Reial Madrid al club matalasser. Sinó, el mateix Jurado, serà una altra vegada la principal opció vermellenca.

El Mallorca està a l'aguait de com es resol el tema Jurado entre els dos equips madrilenys, conscient que com més temps passi millor pels seus interesos. Ara per ara el club palmesà no pot enfrontar-se a la fitxa d'Ibagaza, però sí que podria si l'equip blac-i-vermell col·laborés en la seva manutenció o si el jugador aceptés reduir-la.

Altres noms que han sonat com a possibles substituts d'Ibagaza o Jurado -si cap de les dues operacions es pogués dur a terme- han estat el del jugador del Cadis Lucas Lobos o el del migcampista croata Niko Kranjcar, fill de l'exseleccionador croata a Alemanya Zlatko Kranjcar.