El Mallorca es pren un respir
L'expedició vermellenca va aprofitar al màxim la jornada de descans concedida per Manzano
Els joves del filial que han viatjat fins a Kössen aprofitaren al màxim la jornada de descans concedida per Gregorio Manzano.Fotos: TERESA AYUGA.
A la fi, un respir. Els jugadors del Reial Mallorca i tota l'expedició vermellenca varen aprofitar al màxim la jornada d'ahir, després que Gregorio Manzano decidís donar descans als seus futbolistes. Després d'una intensa setmana de feina en terres austríaques, l'entrenador andalús va voler premiar d'aquesta manera uns homes que s'han mostrat més implicats que mai durant la seva estada a Kössen. Així, les corregudes pel bosc, el treball al gimnàs i els entrenaments als camps annexos a l'hotel de concentració varen ser substituïts per una tranquil·la jornada, que cadascú va intentar aprofitar a la seva manera.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.