TW
0

Fabio Capello arribà ahir a Madrid per segellar el compromís adquirit amb el nou president del Reial Madrid, Ramón Calderón, i convertir-se en el nou entrenador del club blanc. Just arribar afirmà que està «molt content de tornar». Amb dues hores de retard i davant una gran expectació, Capello abandonà la terminal 4 de Barajas sense fer comentaris, remitent la premsa a la seva presentació oficial, que tindrà lloc avui a les 12.30 hores. Mostrà només la seva il·lusió per retornar al Reial Madrid i pel triomf d'Itàlia a les semifinals del Mundial d'Alemanya.

«Estic molt content de tornar al Reial Madrid i molt il·lusionat amb la classificació d'Itàlia per la final del Mundial», digué Capello durant l'accidentat recorregut fins el cotxe del club que l'esperava, que realitzà escortat per vigilants de seguretat de l'aeroport i entre incidents entre els 80 periodistes que esperaven la seva arribada. Capello, que ha dirigit la Juve durant les dues darreres temporades, es reuní al Santiago Bernabéu amb Ramón Calderón i el director esportiu Pedja Mijatovic, a més de firmar el contracte que l'unirà al Madrid les tres pròximes temporades.

D'altra banda, Ramón Calderón assegurà ahir la continuïtat del migcampista anglès David Beckham en el club blanc, que qualificà com un jugador «molt important que desitja que «estigui per sempre» en el club. «Beckham és molt important per nosaltres en tots els sentits. És un jugador de primera, magnífic. Tots els aficionats del Reial Madrid l'admiren i per suposat ell també és una peça important a l'àrea comercial», afirmà Calderón. Afegí que té tres anys més de contracte i que confia que continuï molts més.