Cara...

Milers de persones seguiren amb passió i tensió la final a tot Mallorca

TW
0

P.GIMENEZ.Palma.
No hi ha moltes ocasions de passejar per Palma a les nou del vespre sense poder apreciar algun tipus d'activitat al carrer. Però això és el que exactament va succeir ahir vespre. Encara sense els índexs d'audiència a les mans, està clar que la final de la Lliga de Campions que van disputar ahir Barcelona i Arsenal reuní entorn de la petita pantalla milers d'aficionats arreu de Mallorca. La veritat és que els seguidors blaugrana varen haver de patir, però al final la tensió i els nervis viscuts trobaren la recompensa de la segona i el sabor dolç de la festa blaugrana que es perllongà fins a la matinada.

En el centre de Palma, una mirada a l'interior de qualsevol bar i cafeteria permetia constatar la importància de la cita, a la qual molts pocs es van permetre arribar tard. Entre cerveses i whiskis, les mirades de tothom es trobaven clavades en la visió que reflectia la pantalla: l'àrbitre acabava d'expulsar el meta de l'Arsenal, Lehmann. La cosa pintava bé.

Els nervis, però també l'optimisme, eren la tònica general entre els clients en els primers compassos de partit, moment que també s'aprofitava per fer les típiques travesses sobre el resultat final de l'encontre. «Sobre el paper el Barça és superior i estic totalment convençut que també ho serà sobre la gespa», afirmava Andrés Torrens.

La mateixa imatge, la mateixa impressió es repetia en distints indrets de l'Illa. Tot i que hi hagué punts en què Saint Danis es vegé més a prop. A la plaça de l'Ajuntament de sa Pobla, la Penya Barcelonina del municipi s'encarregà de recrear una mica de la màgia que gairabé un centenar de mallorquins vivien en directe a París. La pantalla gegant que es va habilitar per gaudir del partit sense perdre detall va conseguir reunir prop de quatre-centes persones, la majoria culés que varen poder celebrar la segona fins a la matinada.