Son Llàtzer acollirà el Casal de l'Esport

La consellera de Presidència i Esports, Rosa Puig, visità ahir les obres, que finalitzaran el desembre

TW
0

El Casal de l'Esport deixarà ben aviat de ser una quimera, un vell somni, per convertir-se en realitat. La consellera de Presidència i Esports del Govern de les Illes Balears, Rosa Puig, acompanyada de Josep Lluís Ballester, director general d'Esports; Antoni Serra, president de l'Institut de Serveis Socials i Esportius del Consell de Mallorca; Antoni Palerm, director d'Esports de l'Institut; i Rafel Duran, regidor d'Esports de l'Ajuntament de Palma, visitaren ahir les obres del casal de Son Llàtzer.

El passat primer d'abril començaren les obres de restauració del vell casal, que conté diferents elements catalogats per l'Ajuntament de Palma, i està previst que finalitzin el desembre d'enguany. El Govern invertirà 1.600.000 euros a l'immoble, que ha estat cedit per l'Ajuntament per un període de 50 anys.

El Casal de l'Esport acollirà els locals de les federacions esportives de les Illes Balears que no tenen possibilitat d'adquirir o llogar-ne un amb els seus recursos propis (428,18 metres quadrats). Així mateix, està previst que la Fundació Illesport (175,17 metres quadrats) i l'Escola Balear de l'Esport (198,84 metres quadrats) s'instal·lin també a Son Llàtzer.

En una segona fase, el Govern preveu destinar un total de 41.000 metres quadrats a terreny esportiu amb la construcció, conjuntament amb l'Ajuntament de Palma, d'una piscina coberta i una altra de descoberta, una sala de gym i musculació, una sala de lluita, una sala esportiva multifuncional i un pavelló cobert.