TW
0

P.G.Palma.
L'arribada de l'entrenador lusità Mário Palma a les files del Palma Aqua Màgica no va fer bona la dita «entrenador nou, victòria segura». L'equip tornà a perdre, a la pista del Melilla Bàsquet (62-59), un conjunt que es perfilava a priori com un rival fàcil, ja que ocupa els darrers llocs de la classificació després d'haver-se disputat la 23a jornada de la Lliga LEB.

Tal vegada l'equip de Palma acusà les males estadístiques de Robert C. Battle. El pivot, tercer jugador més ben valorat del rànquing general, només aconseguí un punt en els 28 minuts de partit que disputà i tampoc no estigué bé en feines defensives, només amb quatre rebots capturats -un davall la cistella contrària. Amb 13 punts, l'ala pivot Santiago Toledo fou el millor de la plantilla del Palma Aqua Màgica, que ara és cinquè en la classificació, amb tres punts menys que el líder, el Lleó Caja España. El contrapunt de l'actuació de Battle en aquesta jornada fou Marc Blanch. L'aler del Drac Inca aconseguí 25 dels 68 punts que dugueren el seu equip a obtenir la victòria a casa enfront del Farho Gijón. A més, es convertí en el màxim encistellador de la jornada per davant del jugador de Pedro Robles (23), del Polaris. Blanch suplí les mancances de Reynolds que, en aquest darrer matx, quedà per sota de la seva mitjana (23'35). Divendres, el nord-americà de Geòrgia va fer deu punts, però encara és el segon jugador millor valorat del Campionat amb un total de 537 punts.

A hores d'ara, el màxim encistellador de la competició és Thomas Terrell, que suma ja un total de 587 punts i és el jugador que més temps ha estat a la pista (818:33).

Sorprenent va ser també l'actuació de Diego Fernando LoGrippo (Alerta Cantàbria). L'aler pivot argentí resultà decisiu perquè el seu equip derrotàs el Plasència-Galco (83-73) i fou l'home més ben valorat de la jornada, amb 30 punts.