Son Moix acollirà la «final four»

El conjunt balear en disputarà la semifinal davant el Vojvodina serbi

TW
0

El Palau Municipal d'Esports de Son Moix acollirà la final four de la Top Teams Cop de voleibol, després que la Confederació Europea (CEV) comunicàs ahir horabaixa al Son Amar que Palma era la ciutat escollida per a la disputa de la fase final de la competició, que tindrà lloc entre dissabte dia 11 i diumenge dia 12 de març.

En un breu comunicat datat ahir a Luxemburg i enviat al president del Son Amar, Ricardo Ramos, la CEV indicà que «després d'un meticulós estudi de les candidatures presentades per a la final four de les diferents competicions europees i tenint presents tots els aspectes importants que contribueixen a l'èxit de l'esdeveniment, el Comitè Executiu de la CEV anuncia la següent decisió adoptada en la seva reunió d'Atenes: la final four Austrian Airlines Top Teams Cup 2005/06 masculina tindrà lloc a Palma els pròxims dies 11 i 12 de març amb l'equip amfitrió el Son Amar, el Panathinaikos d'Atenes (Grècia), el Copra de Piacenza (Itàlia) i el Vojvodina Novolin Novi Sad (Sèrbia i Montenegro).

Serà la segona vegada que Palma acull un torneig de voleibol d'aquesta categoria, després de la concesió i l'organització l'any passat de la final de la CEV Cup, el campió de la qual fou el Lube Macerata italià, que derrotà en la final el Son Amar-Palma.

De la mateixa manera, ja es coneix quins seran els enfrontaments de les semifinals. Els palmesans lluitaran per un lloc a la final amb els serbis del Vojvodina Novolin, mentre que els grecs del Panathinaikos s'enfrontaran amb el Copra Piacenza, d'Itàlia.