El president Vicenç Grande ha efectuat un préstec de tres milions d'euros al Mallorca

Els doblers han servit perquè el club pogués incorporar el migcampista argentí Leonardo Pisculichi

TW
0

El president Vicenç Grande va fer un préstec dies enrere al Reial Mallorca de tres milions d'euros. Aquests doblers resolgueren la falta de liquidesa que patia l'entitat i que impossibilitava la contractació del migcampista argentí Pisculichi.

Diari de Balears ha pogut saber que Vicenç Grande ha deixat aquests tres milions d'euros (cinc-cent milions de les antigues pessetes) al Reial Mallorca sense cap tipus de garantia. En tot cas, és evident que el Reial Mallorca, que té com a primer i principal accionista (més del 51 per cent) el mateix Vicenç Grande, complirà amb el termini pactat i li pagarà el deute.

El president, tot i conservar el seu habitual optimisme, està convençut que l'equip aconseguirà la permanència, però està disposat a fer els sacrificis econòmics necessaris per reforçar la plantilla.

En aquest sentit, Diari de Balears ha pogut saber que el mateix Vicenç Grande, tot i el préstec ja formalitzat de tres milions d'euros, haurà d'avalar personalment les operacions financeres que facin falta per reforçar la plantilla.

Grande, en principi, està disposat a avalar personalment, tot i que no pot descartar-se que algun altre conseller pugui també estampar la seva firma.

El precedent
El darrer precedent d'un préstec efectuat per un particular al Reial Mallorca es remunta a l'estiu del 2002, quan Bartomeu Cursach va deixar més de 9 milions d'euros a l'entitat per poder efectuar els pagaments de final de temporada.

Cursach, com se sap, tenia com a garantia els drets federatius de Samuel Etoo i cobrà sense problemes.