La cursa de s'È obrirà avui la temporada d'hivern de populars

L'organització espera la inscripció de més de 400 participants

TW
0

La XVII Cursa de s'È es disputarà avui amb sortida a Alarí i arribada a Binissalem, passant per Lloseta, en un total de 13,5 quilòmetres. El coll des Toflà es pujarà aquest pic per la part menys dura.

La cursa començarà a les 10.15 hores a Alaró per a les categories de dones, veterans i absoluts masculí. Enguany han augmentat els premis en metàl·lic. Els guanyadors de cada categoria rebran 300 euros, amb premis per als 75 primers classificats. En total, l'organització repartirà als ajuntaments d'Alaró, Binissalem i Lloseta uns 6.000 euros.

Els altres participants sense premis en metàl·lic sortiran de Lloseta i acabaran la cursa, igualment, a Binissalem, després de recórrer uns 4,5 quilòmetres. Com és ja habitual en aquesta prova atlètica, seran obsequiats tots els participants amb un botella de vi. I, a més, hi haurà el tradicional sorteig.

La cursa de s'È és molt popular entre els atletes mallorquins i la participació serà nombrosa, entre 400 i 500 inscrits, entre ells els millors especialistes de l'Illa. Toni Peña és erercordman d'aquesta popular prova nadalenca.

La prova següent, la darrera abans d'acabar l'any, serà la XXII Cursa Popular de Sant Silvestre d'Inca, que organitza l'Ajuntament de la Ciutat de la Pell el dia 31 a les 16.15. La gran novetat serà que el recorregut enguany passarà pels carrers de la ciutat. Com és habitual hi haurà premis en metàl·lic o diferents objectes de regal per als millors de les diferentes categories, a més del tradicional obsequi.

La tradicional cursa poblera Sa Llego obrirà les proves del proper any. La cursa començarà el dia 14 de gener a les 16.15 hores. Aquesta és una altra prova molt popular entre els atletes, en la qual tots, des del guanyador fins al darrer classificat, rebran el mateix premi, un obsequi de fang.

Abans es durà a terme a Santa Ponça, el dia 8 a les 10 hores, el XIII Cros Illes Malgrats, organtizat pel Club Marathon Mallorca, puntuable per al G.P. S'Institut de Cros.