Sorprenent recuperació de Cristiano Doni

Guillermo Pereyra va abandonar l'entrenament amb molèsties i és dubte per al partit de diumenge

TW
0

El migcampista del Mallorca Cristiano Doni tornà ahir als entrenaments abans del termini que en un principi havien previst els serveis mèdics del club vermellenc i es troba a disposició de Cúper per al partit del proper diumenge contra l'Atlètic de Madrid a Son Moix. Juntament amb l'italià, ahir també tornaren als entrenaments el seu compatriota Alessandro Potenza i David Cortés.

La mala notícia del matí va arribar quan el migcampista Guillermo Pereyra va haver d'abandonar l'entrenament amb una estrebada al bíceps femoral dret. L'argentí és dubte per al partit de diumenge, encara que, així com el doctor Pericás va explicar, sí podrà jugar el partit contra el València del proper dimecres.

Pereyra s'uneix així a la baixa d'Eduardo Tuzzio, que continua amb la recuperació de la seva lesió al bíceps femoral dret. El central ha arribat a un acord amb el club per avançar les seves vacances. Tuzzio també tornarà abans als entrenaments.

Amb les recuperacins de Potenza i Cortés, l'entrenador vermellenc podrà tornar a formar una línia defensiva sense haver de fer malabarismes, com va passar a El Sadar. En el darrer partit, de la línea defensiva, només Iuliano jugava en la seva posició natural, ja que Campano jugava de lateral dret, Fernando Navarro de central i Maciel de lateral equerre. Ara només falta saber si els recuperats acoseguiran agafar la forma a temps per jugar contra l'Atlètic.