Cúper transmet optimisme

El tècnic assegura que hi ha un canvi «molt important» en l'equip i confia a puntuar a Cadis

Héctor Cúper, durant l'entrenament d'ahir a la Ciutat Esportiva. | MONSERRAT

TW
0


Els darrers resultats, el fet que l'equip hagi sortit dels llocs de descens i el descens en el nombre de gols encaixats han permès veure un Cúper, a la fi, més relaxat i que transmet optimisme en les seves respostes.

Ahir, després de l'entrenament a Son Bibiloni, el tècnic vermellenc va incidir en aquesta línia de positivisme, que féu extensiva als seus futbolistes. Segons Cúper, «hi ha un canvi molt important en l'equip», la qual cosa li permet ser optimista tot i els darrers entrebancs d'aquesta setmana, en relació a les recents lesions patides per alguns jugadors. Ara, el de Chavas vol aprofitar la conjuntura per sumar «els màxims de punts possibles» i aprofitar un calendari que també resulta d'allò més propici, amb compromisos contra els conjunts de la part baixa: Cadis, Espanyol, Athletic de Bilbao i Alabès. En qualsevol cas, el tècnic mallorquinista no es marca un nombre de punts necessaris per arribar a les festes de Nadal amb tranquil·litat, sinó que ben al contrari, aposta per preocupar-se «només per al pròxim rival».

En qualsevol cas, matitzà el de Chavas, «no deixarem de patir mai, perquè el que no pateix per evitar el descens ho fa per entrar en els llocs UEFA o en la Champions o per guanyar la Lliga». Segons Héctor Cúper, «el patiment és inherent en el futbol; el que no ho és tant és l'angúnia, com la que vàrem patir la temporada passada».

El tècnic del Reial Mallorca finalment va referir-se a l'aturada de dues setmanes que es produirà en el Campionat de Lliga després de jugar en el Ramon de Carranza. Segons la seva opinió, la interrupció vendrà «bé o molt bé» en cas que se sumin punts. Si no fos així, diu Cúper, «haurem de cercar-li altres coses positives».