SEVILLA CF: Notario, Daniel Alves, Javi Navarro, Aitor Ocio, David Castedo, Fernando Sales, Martí, Maresca, Adriano, Saviola i Luis Fabiano.
Puerta per Adriano, Kanouté per Luis Fabiano i Jordi per Fernando Sales.
BESIKTAS: Córdoba, Tandogan, Buruk, Toraman, Adem, Cagdas, Koray, Kleberson, Akin, Tumer i Ailton.
Hassan per Buruk, Pancu per Kleberson i Youla per Akin.
ÀRBITRE: Johan Verbist (Bèlgica). Amonestà Luis Fabiano (min. 56) i Maresca (min. 62), del Sevilla; i Buruk (min. 14), Hassan (min. 75) i Cagdas (min. 82), del Besiktas.
GOLS:
1-0: minut 64, Saviola.
2-0: minut 66, Kanouté.
3-0: minut 89, Kanouté.
Un gol de Saviola en la segona part obrí ahir el triomf del Sevilla (3-0) davant un voluntariós Besiktas, en el debut dels andalusos al Grup H de la segona ronda de la Copa de la UEFA, en el qual el conjunt andalús se situa segon, per darrere del Bolton, però amb un partit menys perqué descansà en la jornada inaugural de la lligueta.
Juande Ramos va treure al camp el seu onze de gala davant d'un conjunt turc en el qual debutava com a tècnic el francès Jean Tigana. Semblava que els sevillans marcarien aviat, vista la seva sortida fulgurant, i els primers avisos foren a càrrec de Saviola. Però no fou fins a la segona part que el davanter argentí inaugurà el marcador després d'una centrada de Kanouté, que acabava d'entrar al terreny de joc. El francès sentencià dos minuts després i sentencià un resultat just gairebé en el temps de descompte.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.