Teràpia de grup

Cúper sermoneja els jugadors mentre s'inicia el debat sobre la seva continuïtat

Tuzzio, Jonás, Gutiérrez i Borja escolten la lliçó teòrica del seu entrenador.
| MONSERRAT.

TW
0

La situació és de crisi, dramàtica, tot i que just s'han disputat vuit jornades de Lliga. El Mallorca és coer amb només cinc punts a la classificació, ha fet set gols i n'ha rebut desset. El joc convida al més estricte pessimisme i res no fa pensar en una possible reacció. D'aquesta manera, el debat és obert entre els partidaris de la destitució del tècnic com a gran solució i els que consideren que Cúper no és el culpable.

El cert és que hi ha raons per justificar decisió i l'altra, però la realitat és que el consell d'administració del Reial Mallorca ni tan sols valora la possibilitat de destituir Cúper. Vicenç Grande té clar que el futur del Reial Mallorca està lligat al del tècnic argentí. Manté la seva confiança en Cúper, però és conscient que l'equip ha de reaccionar, i el més ràpid possible. En cap dels casos, hi ha sobre la taula la possibilitat de destituir Cúper.

Així, el consell d'administració, amb Vicenç Grande al capdavant, just podria arribar a valorar la possibilitat de canviar de tècnic si l'afició, de forma unànime, així ho demanàs de manera clara i explícita.

Grande no podria oposar-se a la voluntat sobirana de la graderia, tot i que encara després de la vergonyosa i humiliant derrota a la Copa reiterà la seva creença que «Cúper, esportivament parlant, és Déu». El president, pel seu reiterat suport a Cúper, és complicat que pugui optar per la destitució, però la pressió del carrer és l'únic factor que pot arribar a tombar la seva voluntat de lligar el futur de l'equip al tècnic argentí.

Per tant, els resultats, en primera instància; i si es persisteix en les derrotes, l'afició, serà qui dictamini el futur de Cúper.

De moment, el Mallorca rebrà demà dimecres el Celta i diumenge tindrà una nova revàlida, també a Son Moix, davant el Sevilla.