Palma Aqua Mágica debuta avui davant la seva afició a Son Moix

Els homes d'Eloy Doce s'enfrontaran al conjunt de Donosti Bruesa

TW
0


El Palma Aqua Mágica debutarà avui, a les 19.00 hores en el Palau d'Esports de Son Moix, com a líder davant la seva afició, després de guanyar en la jornada inaugural a la pista de Los Barrios. Els àrbitres designats són els catalans Pagán Baró i González Rico.

L'adversari serà el conjunt basc Bruesa GBC, que la setmana passada s'imposà al Ciudad de Huelva per 84-70. En el quintet de Profirio Fisac només hi figurava l'escorta argentí Esteban Martínez com a únic jugador estranger. Dels dos nordamericans, l'aler Devin Smith no jugà i l'ala pivot Rob Lewin només disputà 17 minuts. Completaren el cinc inicial el base Ricardo Uriz, l'aler Nacho Martín, l'ala pivot José Ramón Esmoris i el pivot David Doblas.

També entraren en joc, a més de Lewin, Àlex Burgos i Edu Ruiz. No poguren jugar els bases José Luis Galilea i Joan Santamaria. El Palma Aqua Mágica disposarà de tots els efectius d'Eloy Doce, que sortiran amb la consigna de repetir el triomf conquerit en terres gaditanes contra Los Barrios.

El debut del conjunt d'Eloy Doce coincidirà amb l'horari de l'enfrontament que disputarà el Mallorca a l'estadi Santiago Bernabéu contra el Madrid, oferit per «PPV». Després d'una pretemporada irregular, el conjunt mallorquí començà la competició de Lliga d'una manera molt diferent, realitzant a Los Barrios un gran partit i sumant els dos primers punts.

Sumar una altra victòria i continuar entre els equips de referència a la LEB, seria important per dur més espectadors al Palau d'Esports de Son Moix durant les pròximes jornades. Després d'una sequera de molts d'anys sense veure a Palma cap matxde la divisió de plata estatal, avui al capvespre se'n torna a presentar l'ocasió.