El Mallorca repta la lògica

La segona defensa més golejada de Primera intentarà aturar avui la davantera més realitzadora

El Mallorca necessita els tres punts a Madrid per capgirar la situació el més aviat possible.

TW
0


Situats en llocs de descens, amb la segona defensa més golejada de Primera Divisió, i després de rebre una colossal bufetada a mans del Màlaga (1-4), el Reial Mallorca intentarà avui (Santiago Bernabéu, 19.00 hores, PPV) trencar la lògica i sumar els tres punts davant un Reial Madrid en plena recuperació, que ja és el que més gols ha fet aquesta temporada.

Acabar amb les errades «grolleres» comeses fins ara ha estat l'obsessió d'Héctor Cúper al llarg de tota la setmana. El tècnic argentí està relativament content de com funcionen les coses en atac, però els conceptes defensius sembla que encara no han calat entre els seus homes, i avui és un bon dia per canviar el rumb si no es vol tornar de Madrid amb un sac de gols.

Les diferents proves realitzades per l'entrenador mallorquinista al llarg d'aquests dies fan difícil endevinar un onze, en el qual és segura la presència de Toni Prats tot i les seves «cantades» de diumenge passat. En defensa, el míster vermellenc podria reintegrar a l'equip David Cortés, tot i que Maciel ha complit bé en els partits que ha jugat fins ara. Fernando Navarro ocuparà el lateral esquerre, mentre l'eix de la defensa serà per a Potenza i Sergio Ballesteros.

Enmig del camp, Cúper podria recuperar el doble pivot després de la desfeta amb el Màlaga, encara que, pel que ell mateix va insinuar divendres, els que l'ocupin aquesta vegada seran Farinós i Juan Arango. El veneçolà podria així endarrerir la seva posició en el camp alguns metres, assortint de pilotes els atacants. Yordi i Okubo es perfilen com els cridats a ocupar la davantera, encara que Lampros Choutos jugarà, ben segur, un bon grapat de minuts.

Alejandro Campano per l'extrem dret i Adrián Peralta per banda esquerra completen un onze que, segons Cúper, sortirà en el Santiago Bernabéu disposat «a fer més d'un gol». L'entrenador del Reial Mallorca assegura no voler renunciar a res, conscient que un triomf en territori galàctic seria la millor medecina contra els mals que pateix el seu equip. La missió és difícil, però no impossible.