El Madrid s'endinsa en la primera crisi

L'Espanyol aprofità l'embús de l'atac de l'onze de Luxemburgo per sumar els tres punts

TW
0

ESPANYOL1
R. MADRID0

ESPANYOL: Kameni, Jarque, Lopo, David García, Armando Sá, Domi, Ito, Costa, De la Peña, Coro i Luis García.

Jonathan per Coro en el minut 59, Fredson per Luis García en el minut 80 i Yague per De la Peña en el minut 90.

R. MADRID: Casillas, Míchel Salgado, Sergio Ramos, Helguera, Roberto Carlos, Pablo García, Beckham, Baptista, Raúl, Robinho i Ronaldo.

Guti per Pablo García en el minut 58.
ÀRBITRE: Julián Rodríguez Santiago. Amonestà Pablo García, David García, Domi, Helguera i Jonathan. Expulsà per doble amonestació Sergio Ramos en el minut 88 i amb la targeta vermella directa Baptista en el minut 90.

GOL:
1-0: minut 68, Jarque.

El Reial Madrid se situa a les portes de la primera crisi amb la tercera derrota consecutiva en l'inici de la temporada, que mostra la seva impotència reflectida en dues expulsions, la de Sergio Ramos i Baptista en els darrers minuts de partit.

El resultat final a Montjuïc fou el mateix de fa un any, canviant el nom de Jarque pel de l'atlètic Maxi Rodríguez. I com llavors, el Reial Madrid sortí al camp aprofitant les seves individualitats. Als deu minuts Jarque rebé una centrada llarga i després d'una sèrie de bicicletes, xutà fort i creuat, tot i que Kameni aturà la pilota de manera magistral.

Miguel Àngel Lotina veia amb desesperació des de la banqueta com les seves línies s'endarrerien i cedien la pilota al Reial Madrid, però la sort del tècnic espanyolista és que l'equip de Luxemburgo anul·lava les seves pròpies individualitats amb un embós monumental a l'eix de l'atac.

A la represa els espanyolistes avisaren en l'execució d'una falta, que Casillas aturà espectacularment, mentre Pablo García es desesperava demanant suport per la banda.

El partit estava a favor de l'Espanyol, que esperava una acció favorable en atac, com la que es produí en el minut 68, quan Jarque rematà de cap al fons de la xarxa una falta executada per De la Peña.

En els minuts finals de matx el Reial Madrid va perdre els papers i Sergio Ramos i Baptista foren expulsats.