La idea sorgí de l'empresa mallorquina DDC -Disseny, Desenvolupament i Comunicació-, i fou molt ben rebuda en el si del club, com explicava ahir el seu responsable de màrqueting i vendes, Miquel Rubí. «A tots ens agradà molt, perquè reflecteix a la perfecció el que volem que sigui la pròxima Lliga: una temporada molt més tranquil·la que l'anterior i en la qual puguem gaudir molt més del futbol».
Fins ara, la promoció s'ha limitat a les tanques de publicitat però, segons comentà Miquel Rubí, més endavant s'ampliarà també a la premsa escrita. «Tothom coneix el Mallorca, i no es tracta d'un producte que s'hagi de publicitar, però trobam que és interessant ser presents a les pàgines dels diaris i col·laborar també d'aquesta manera amb els rotatius de la nostra illa».
Es tracta de la novena campanya d'abonaments que du a terme el Mallorca des del seu retorn a Primera. Tanmateix, en les darreres temporades ha agafat un caire molt més modern, i any rere any ha sorprès amb noves idees. Aquesta darrera no n'ha estat l'excepció, i des del club es mostren molt satisfets del resultat final. Tal vegada, el fet que aquesta promoció vagi pel bon camí és més mèrit dels sis fitxatges que dels creatius de la campanya, però és clar que també hi ajuda la intenció de mantenir la imatge d'un club modern, innovador i que, com reflecteixen els anuncis, sap acostar-se a tots els segments de població.
Enguany, la publicitat no ha arribat a la televisió però, no obstant això, la repercussió ha estat gairebé la mateixa. Se'n poden veure cartells en més de trenta punts de tot Mallorca, i també es pot conèixer la iniciativa a través d'internet. A la pàgina web del Reial Mallorca (www.rcdmallorca.es), hi teniu les tres versions diferents d'un anunci que ens convida a tenir una cara ben diferent tots els dilluns. Ara, Héctor Cúper i companyia hauran ara de fer bo el lema triat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.