Feliciano López elimina el rus Marat Safin

La derrota de Llagostera i la retirada de Nadal en els dobles deixa el torneig sense mallorquins

TW
0

Després de la decebedora jornada de dijous, en la qual el manacorí Rafel Nadal fou eliminat a mans del luxemburguès Gilles Muller, Feliciano López donà ahir una gran alegria al tennis espanyol en classificar-se per a la tercera ronda del torneig de Wimbledon després d'eliminar el rus Marat Safin, cinquè cap de sèrie, en tres sets per 6-4, 7-6 (4) i 6-3.

El tennista de Toledo s'enfrontarà en la següent ronda amb el croat Mario Ancic, que no va tenir problemes per deixar fora de combat el francès Gael Monfils per 6-3, 6-3 i 6-1.

Feliciano López, que també participa en el torneig de dobles formant parella amb Rafel Nadal, es vol reservar per a la competició individual, en la qual confia arribar el més lluny possible, i per això el duet prengué la decisió de retirar-se de la competició abans d'enfrontar-se en segona ronda amb la parella eslovaca integrada per Dominik Hrbaty i Michal Mertinak.

Així, el torneig de Wimbledon es queda sense presència mallorquina, ja que la tennista de Cala Millor, Núria Llagostera, també fou eliminada ahir del torneig de dobles femení en el qual, formant parella amb María Sánchez Lorenzo, caigué davant el duet integrat per l'aragonesa Conchita Martínez i l'eslovaca Janette Husarova per 6-2 i 6-3.

Per altra banda, la pluja va ser ahir protagonista quan va fer acte de presència per primera vegada en tot el torneig i obligar a la suspensió de la jornada quan encara faltaven alguns partits per disputar, com els que havien d'enfrontar el valencià Juan Carlos Ferrero amb l'alemany Florian Mayer, o al número 1 del món, el suís Roger Federer amb el també germànic Nicolas Kiefer.

La pluja, emperò, no evità les victòria de dos seriosos canditats al títol com son Andy Roddick i Lleyton Hewitt.

El nord-americà, cap de sèrie número 2, patí de valent per superar l'italià Daniele Bracciali en cinc sets per 7-5, 6-3, 6-7 (3), 4-6 i 6-3, mentre que l'australià, tercer favorit del torneig, només necessità tres mànigues per eliminar el nord-americà Justin Gimelstob per 7-6 (5), 6-4 i 7-5. En el torneig femení, cal destacar el triomf de la francesa Amelie Mauresmo sobre la nord-americana Shenay Perry per 6-0 i 6-2.