TW
0


Si la setmana pasada era Daniel Sánchez Llibre qui s'encarregava de motivar els jugadors del Mallorca xerrant de revenja, ahir fou el president del Llevant, Pedro Villarroel, qui va fer la feina a Héctor Cúper en assegurar que el Mallorca ja és equip de Segona Divisió.

Potser traït pels nervis de sentir-se en una situació impensable fa poc menys d'un mes, el màxim dirigent granota no va tenir cap problema per afirmar categòricament que seran els illencs els qui perdran la categoria. «Em sap greu per Mateu Alemany, que a més l'aprecio i és amic meu, però el Mallorca és a Segona Divisió», va afirmar sense dubtar-ho el president del Llevant.

Pedro Villarroel ja ha demostrat en diverses ocasions tenir un caràcter coom a mínim peculiar, i recentment va estar a punt d'arribar a les mans amb algun jugador del seu equip després de ficar-se en el vestidor dels futbolistes per criticar la seva feina.

Ara, amb aquestes paraules fora de lloc, haurà ferit l'orgull de més d'un, i en el millor dels casos, suposarà una motivació extra per als vermellencs, tal com succeí la setmana passada amb les paraules del president de l'Espanyol.

Cal recordar que el Llevant només ha sumat un dels últims devuit punts en joc, i 16 dels darrers 72, per la qual cosa l'estat de nerviosisme del president granota pot entendre's tot i que mai justificar-se.

Villarroel, que és també màxim accionista del conjunt valencià, ha tengut al llarg del campionat diversos enfrontaments amb el ja extècnic Bernd Schuster, fins al punt que l'entrenador alemany va assegurar ahir en diversos mitjans de comunicació que la seva destitució obeeix a quelcom més que als mals resultats.