El Mallorca B es deixa dos punts vitals

El Leganés, que acabà amb 9 jugadors i demanant l'hora, va treure un punt immerescut

TW
0

MALLORCA B 2
LEGANÉS 2

Raúl (2), Pardo (2), Churri (1), Albarán (1), Melgar (1), Borja (2), Jordi Lardín (2), Velasco (2), Hernando (2), Castro (2) i Rubio (2). Baigorri (-) per Churri, Márquez (1) per Rubio i Tito (1) per Àngel Castro. Suárez Betancor. Amonestà Tito i Johan per part de l'equip local i Jordi Lardín i Pardo per part visitant. En el minut 78 expulsà per doble amonestació Melgar del Leganés. El Mallorca B desaprofità ahir una bona oportunitat per allunyar-se dels llocs de descens directes i es deixa dos punts davant un rival que acabà el partit amb nou futbolistes i demanant l'hora.

MALLORCA B: Cabrero (2), Tito (2), Campos (2), Jose (2), Camacho (2), Souaidy (2), Cirio (2), Rafita (3), Guzmán (1), Johan (3) i Busi (1).
Enric Pi (1) per Guzmán, Javi (1) per Campos i Sebas (1) per Busi.

LEGANÉS:

ÀRBITRE:
GOLS:
1-0: minut 18, Johan.
1-1: minut 37, Àngel Castro.
1-2: minut 47, Borja.
2-2: minut 50, Rafita, de penal.

El Leganés demostrà en el primer quart per què és un dels millors equips de la categoria, però un gol de Johan, en el minut 18, donava avantatge als locals. Els madrilenys empataren mitjançant Castro a vuit minuts del descans.

Als dos de la represa, Borja avançà els visitants, però Rafita transformà un penal tres minuts després que igualava l'enfrontament. El Leganés disputà el darrer quart d'hora amb nou jugadors per expulsió de Melgar i lesió de Baigorri, però aguantà l'atac i el gol dels locals.