Stalhandske és la peça que faltava

Rubert, Díaz i Grande presentaren ahir l'internacional suec

TW
0

El Drac Inca ja té la peça que faltava al seu engranatge per aconseguir l'ascens. El president de l'entitat, Joan Rubert, en companyia del tècnic Juan Díaz i del patrocinador, Vicenç Grande, presentà ahir el suec Jens Stalhandske. És internacional amb el seu país, on enguany ha conquerit el títol de Lliga amb una mitjana de 17 punts per partit. «És un jugador d'equip. Consideram que Stalhandske, per les seves característiques, no trastocarà l'esquema de joc, sinó que permetrà una rotació més dins la plantilla... També vull agrair l'esforç realitzat pel nostre patrocinador, Vicenç Grande, per poder fer realitat aquest fitxatge...», manifestà Joan Rubert.

A manca d'un partit per al final de la Lliga regular, i amb l'equip classificat per als play-off, Rubert explicà que arriben al final de la temporada amb els deures fets. «Podem acabar segons o sisens, però jugarem la fase d'ascens... El nostre únic objectiu és pujar... Dels darrers nou partits, n'hem guanyats vuit i just ens falta esperar que les lesions ens respectin i puguem celebrar junts l'ascens d'aquí a un mes i busques», significà.

El patrocinador Vicenç Grande, propietari del grup Drac, lloà la plantilla i es mostrà convençut d'aconseguir l'ascens a la Lliga LEB. «Crec que tenim una plantilla tan integrada, que estic ben segur que farem tot allò que sigui possible per ascendir. Després, ja hi entren molts de factors... Serà molt difícil. Tenim una banqueta molt completa i Stalhandske és un fitxatge molt important per a nosaltres...», digué.

Per la seva banda, l'entrenador, Juan Díaz, assegurà que Stalhandske completa la plantilla i es mostrà convençut del retorn a la LEB. «És la peça que ens faltava per arrodonir l'equip... És un '2' que pot jugar d''1', amb una gran visió de joc i amb bona mà... En la fase d'ascens hi impera la seriositat... Tenc el grup que volia i esper que podrem correspondre a l'esforç que s'ha realitzat i pujar».