ALCÚDIA: Mena (12), Meldrum (9), Israel Pampín (13), Joseph (21) i Blair (21) -cinc inicial. Iker López (4), Fran Pérez (8), Almazan (2) i Pedro (13).
18 de 26 tirs lliures, 26 de 41 en llençaments de dos, 11 de 21 en tirs de tres punts. 29 rebots (7 ofensius) i 11 pilotes perdudes. 19 faltes personals. Eliminat en Blair (minut 40).
ROSALIA: Jackson (19), Txomin López (12), Q. Smith (13), Navarro (13), Blade (9) -cinc inicial. Villar, Koque Rama (8).
10 de 17 tirs lliures, 23 de 39 llençaments de dos punts, 6 de 17 de triples, 24 rebots (7 ofensius). 19 pilotes perdudes. 23 faltes personals. Eliminat Jackson (minut 38).
MARCADOR (cada 5 minuts): 12-10, 33-18, 45-31, 53-41 (mitja part), 59-45, 74-55, 86-62 i 103-74 (final).
ÀRBITRES: El català Tortella i l'andalús Luis Bey.
Fàcil triomf dels homes de Fede Pozuelo, que dominaren un conjunt destinat a tornar a lluitar per salvar la categoria, el Rosalia de Castro. Els gallecs compten amb 3 jugadors estrangers, el darrer debutà ahir, el nord-americà Quentin Smith. El tècnic Muñoz només comptà amb set jugadors i ho notà en el darrer quart, quan les forces començaren a davallar.
A l'Alcúdia debutà el portuguès Pedro Nuno que, malgrat no estar acoblat als seus companys demostrà que pot ser útil en aquesta recta final de la competició. Els jugadors de Fede Pozuelo intentaren realitzar un joc espectacular i els espectadors pogueren gaudir dels mats de Blair i Joseph i amb les cistelles triples d'Israel Pampín i Pedro Nuno.
Aquesta victòria permet ara als locals somniar en la segona plaça evitant així el Burgos fins al final.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.