Rafel Nadal fulmina el jove Gael Monfils i ja espera Malisse

Juan Carlos Ferrero també va superar la primera ronda del torneig

TW
0

Rafel Nadal va perllongar el seu excel·lent moment de forma que l'acompanya aquesta temporada i fulminà la gran esperança del tennis francès, el jove Gael Monfils, incapaç de contrarestar la fortalesa del manacorí en la seva estrena a Montecarlo amb una victòria per 6-3 i 6-2.

El duel va revelar part del tennis del futur. Dues raquetes pròximes a complir els 19 anys amb fam per fixar la seva estada en les altures del circuit. En aquest sentit l'espanyol és un alumne avantatjat i així ho diuen les seves xifres, secundades ja pels títols de Sopot en 2004 i d'Acapulco (México) i Costa do Saupie (Brasil) en la present temporada.

Monfils va apuntar bones formes i certs arguments. Però varen ser distants encara de la maduresa que ja ha trobat el mallorquí, el quart tennista amb millors resultats en els que duim de 2005.

Rafel Nadal dominà amb claredat el primer parcial. Va cedir el seu servei en una ocasió però va rompre el del gal en dues, la qual cosa li va possibilitar tancar la màniga per 6-3. El jugador de París semblà que reaccionava en la represa d'un duel que va tenir com a decorat una incessant pluja. El tennista gal es va situar amb un esperançador 2-0, però la reacció del tennista balear fou fulgurant ja que es va anotar sis jocs consecutius i tancà el compromís.

A Nadal l'espera el belga Xavier Malisse, botxí de l'argentí Juan Ignacio Chela (6-2 i 7-5). Serà el primer duel entre ambdós jugadors.