La paciència de l'afició té un límit

La grada de Son Moix manifestà tot el seu malestar

TW
0

Després de molts diumenges patint en silenci, els aficionats del Mallorca es cansaren ahir del joc del seu equip i abandonaren les grades de Son Moix molts minuts abans del final. Els poquíssims seguidors que hi quedaren varen escridassar els jugadors, l'entrenador i la llotja en acabar el matx, demanant explicacions i també mesures a prendre per al que resta de campionat. Probablement el fet que a les set es jugàs el clàssic Madrid-Barça va fer que molts no es molestassin a esperar fins a l'acabament per manifestar el seu disgust amb el que s'ha vist no només ahir, sinó al llarg de tota la present temporada. Ja en concloure la primera meitat s'havia produït la primera esbroncada de l'afició, que va haver de veure com un equip que no s'hi jugava res, el Saragossa, posava molt més damunt la gespa que uns altres que en teoria s'hi jugaven la vida.

L'únic incident, en qualsevol cas, es va registrar quan efectius de la Policia Nacional varen expulsar de tribuna coberta un grup de sis seguidors vermellencs que cridaven consignes contra els seus futbolistes, com ara «més collons i menys milions».

Diumenge que ve el Mallorca torna a jugar a Son Moix, en aquesta ocasió davant el València, i caldrà veure quanta gent s'anima a acudir a l'estadi i com rebrà els futbolistes.