Per a l'entrenador vermellenc, el fet que, des de molts sectors, ja es doni per mort l'equip ha de representar «un estímul més». Per a Cúper el gran desafiament a partir d'ara és «ressuscitar el mort». «Estam convençuts que ho podem treure endavant, tant l'equip com el cos tècnic, i aquí no estam vetllant cap mort, sinó que ben al contrari, volem ressuscitar-lo, volem treure-ho endavant i que visqui. Aquest és el gran desafiament».
L'entrenador de Chabas va insistir que el seu discurs no estava carregat de pessimisme, «sinó de tranquil·litat». «Aquests quinze dies han servit per fer més coses, reflexionar, xerrar i estimular-nos, i per això jo estic tan tranquil en aquests moments; no és pessimisme, és tranquil·litat», va afirmar el tècnic mallorquinista.
Héctor Raul Cúper va rebutjar, en la seva compareixença davant els mitjans de comunicació, qualsevol tipus de comparació amb Luis Aragonés, el seu predecessor en el càrrec (salvant la curta etapa de Benito Floro), que va treure l'equip d'una situació molt compromesa la temporada passada, guanyant els cinc últims partits de Lliga. «Cada un té el seu llibret, i cada entrenador és d'una forma», va dir el tècnic vermellenc, que assegurà que els mètodes per sortir d'un moment complicat com el que es viu ara mateix «varien en funció de molts factors».
Finalment, l'entrenador mallorquinista va mostrar la seva satisfacció per la continuïtat del Consell d'Administració del club, anunciada dijous per Mateu Alemany. «Em reconforta i és molt digne per la seva part», va concloure.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.