El Drac Inca lluita per continuar entre els equips capdavanters

El Caja Rioja logronyès intentarà fugir dels «play-off» de descens

TW
0

El Drac Inca rep avui, a les 21 hores, al Palau d'Esports inquer, el Caja Rioja, de Logronyo. Els àrbitres designats són el madrileny González Zumajo i el gallec Domínguez Latorre. Una victòria col·locaria el club des Raiguer automàticament en els «play-off» d'ascens. L'adversari està lluitant per no caure en els de descens, compta només amb una victòria més que el Rayet Guadalajara.

L'exentrenador del Grupotel, Jesús Gutiérrez, començà la temporada amb el club de la Rioja. Els resultats no acompanyaren i Jesús Sala agafà les regnes, i sortí de la zona de descens, reforçant l'equip amb el nord-americà Todd Lindeman i l'ala-pivot Sergio Alvarado, que defensà abans els colors del Bàsquet Palma i el Sa Graduada eivissenc.

L'estrella és un altre ianqui, Mike Wells, procedent de la Western Kentucky University, anomenat pels aficionats «el martell».

El cinc habitual sol ser: Ulises Deniz, de base, Mike Wells, d'aler, Sergio Alvaredo i Héctor Macía, d'ala-pivots, junt amb el pivot argentí Martin Horacio Nogés.

El conjunt de Juan Díaz és actualment tercer classificat, a només un punt del Bruesa GBC, que juga en aquesta ronda a casa del líder, Autocid Ford Burgos, i necessita el triomf per aspirar a poder pujar un lloc més.

El Drac Inca ha mantengut en les darreres jornades un línia molt regular, guanyant els seus partits sense problemes, després d'una baixada en el començament de la segona ronda. En la lliga regular lluita contra el millor «bàsquet-average» del club de Sant Sebastià, el Bruesa, i també de l'Alcúdia Aracena, que comtpa amb els mateixos punts que els inquers.

Exceptuant el pivot Quique Moraga, el club mallorquí compta amb tots els seus títulars. I a més el pivot nord-americà James Lang, un altre autèntic «número 5» s'ha adaptat als sistemes de joc de l'entrenador del club des Raiguer.

La directiva està intentant amb actes paral·lels omplir part del Palau.