Les baixes per sanció de David Aganzo i, especialment, la de Mario Regueiro foren determinants perquè el Racing tornàs a mostrar-se a Saragossa com un equip pobre en atac i obtingués una merescuda derrota, ja que no tingué ni una sola ocasió clara de marcar.
A La Romareda es confirmà l'excessiva dependència que té el Racing de l'uruguaià Mario Regueiro, no tan sols perquè és el futbolista més en forma del conjunt càntabre, sinó perquè no té recanvi per la banda esquerra.
Tot i ser un jugador de marcat caràcter ofensiu, Regueiro fou reubicat com a lateral per Lucas Alcaraz quan el tècnic granadí decidí abandonar la defensa de quatre per jugar amb tres centrals.
Des d'aquest moment, es va veure un Regueiro que, a més de complir en defensa, treia partit de la seva velocitat desbordant les defenses i marcant gols.
La darrera victòria davant l'Atlètic de Madrid suposà un càstig per al Racing arran de la cinquena targeta groga per a Mario Regueiro, David Aganzo i Juanma.
La baixa de Juanma era la menys preocupant. No obstant això, les de Regueiro i Aganzo feien pensar en una pèrdua de potencial ofensiu, com succeí a Saragossa.
Regueiro fou substituït per Ayoze i el canari acusà la falta de ritme i el Racing, que sol canalitzar el seu joc d'atac per l'esquerra, perdé tota opció ofensiva, amb un Javi Guerrero que sembla haver perdut la seva capacitat golejadora.
Encara que Aganzo es perd per les infructuoses bregues amb les defenses rivals i perquè protesta les decisions dels col·legiats, no hi ha dubte de que ha recuperat la motivació.
L'espurna del Racig són Regueiro i Aganzo i diumenge, enfront del Mallorca, tots dos estaran sobre el terreny de joc.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.