TW
0


Ahir es visqué una jornada emocionant a l'hipòdrom de Son Pardo amb un programa de 9 corregudes, presidides per l'eufòria del primer cap de setmana en què es feia realitat la LotoTrot.

El Gran Premi de les Illes Balears, amb una dotació de 6.010 euros, fou per a l'egua de cinc anys Heroïna des Bosc, que s'imposà amb un avantatge mínim i tot i les protestes d'alguns aficionats que trobaven discutible la decisió dels comissaris.

La prova reservada a exemplars nacionals, la darrera amb partida des de l'autostart, començà amb Diluvi al capdavant. Però a falta d'una volta per a l'arribada, el cavall de la quadra Can Tanca, Farsario HC li passà davant fins que a la recta del Tren fou agafat pel grup que encapçalaven Diluvi i Heroïna des Bosc.

En el moment d'entrar a meta, Heroïna s'avançà a Diluvi i aquest botà i fou desqualificat. Embat d'Escafi i Heroïna des Bosc acabaren per davant de Forman Corner. Els tres exemplars protagonitzaren una arribada d'infart que es decidí a favor de l'egua de Llucmajor, menada per Biel Pou. A més, aconseguí el rècord dels nacionals sobre la distància de 2.200 metres darrere l'autostart, amb un temps d'1.15.7.

En la sisena prova, el cavall francès Good Angot -que debutava a Son Pardo- dirigit pel geni de Manacor, Joan Antoni Riera, féu primer. A manca d'una volta, l'exemplar de Joan Carles Rotger, Geltyss Speed, agafà la corda de la correguda i Good Angot, més enrere, sortí decidit a atacar amb un ritme trepidant.

D'altra banda, la cursa per a poltres de tres anys se l'adjudicà Lamina Blai després que en fossin distanciats els favorits, Laramie Ask i Lurabo Bowl GS.

Bon temps i ambient propici per donar el sus a les apostes hípiques. Els aficionats feren coa tot l'horabaixa per emplenar les seves travesses al vestíbul de l'hipròdom.