Barcelona i Reial Madrid jugaran, després de moltes jornades, a la mateixa hora (avui a les 20.00), però no enfrontats, ja que els líders rebran en el Camp Nou el Mallorca mentre que els madridistes s'enfrontaran a l'Athletic de Bilbao al Bernabéu.
Ara que la classificació ja no està tan clara i la distància que separa ambdós conjunts és de quatre punts, cada detall té la seva importància. En l'aspecte purament esportiu, el Reial Madrid està pendent de Ronaldo, qui es va lesionar en un dit del peu en les seves noces; mentre que Puyol i Oleguer són els dubtes del Barça.
El Reial Societat-Sevilla també es jugarà el dissabte. Els bascs ja han trencat el malefici que semblava encalçar-los de començament d'any ençà, mentre que el Sevilla es troba més que satisfet amb la tercera posició i intentarà consolidar la seva plaça. Vila-real i Atlètic de Madrid es veuran les cares en un duel en què ambdós equips lluiten per instal·lar-se entre els llocs que donen dret a disputar competicions europees.
Un altre dels partits que semblan destacats en la jornada és el Betis Deportivo. Els gallecs estan reviscolant i a poc a poc tornen a ser l'equip que eren, encara que el Betis està molt fort en el seu camp i intentarà no deixar-se sorprendre.
Llevant i Saragossa duen vides parel·leles en el campionat. Començaren molt forts, però han perdut gas les darreres jornades i ara lluiten per frenar la caiguda i continuar a la zona tranquil·la. Completaran la 24a jornada els partits: Racing-València; Albacete-Numància; Getafe-Osasuna i Màlaga-Espanyol.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.