Espanya es queda en 'només' cinc gols
La selecció de Luis Aragonés no tengué rival davant la feble San Marino en un partit sense història
Almeria10/02/05 0:00
ESPANYA 5
SAN MARINO 0
ESPANYA: Iker Casillas, Míchel Salgado, Marchena, Puyol, Del Horno, Joaquín, De la Peña, Xavi, Luque, Raúl i Fernando Torres.
Villa per Raúl i Guti per Luque en el minut 46 i Guayre per De la Peña en el minut 74.
SAN MARINO: Federico Gasperoni, Valentini, Andreini, Albani, Della Valle, Bacciocchi, Domeniconi, Vannucci, A.Gasperoni, Marani i Selva.
B. Gasperoni per Andreini en el minut 55, Moretti per Domeniconi en el minut 72 i Ciacci per A. Gasperoni en el minut 86.
ÀRBITRE: Kenneth Clark (Escòcia). Sense amonestats.
GOLS:
1-0: minut 15, Joaquín.
2-0: minut 33, Torres.
3-0: minut 43, Raúl.
4-0: minut 62, Guti.
5-0: minut 76, Del Horno.
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- Rebutgen indemnitzar amb 300.000 euros una dona que va patir seqüeles després de ser operada a l'Hospital de Manacor
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.