TW
0

Espanya intentarà golejar aquesta nit la selecció de San Marino, considerat un equip de perfil aficionat on poden debutar Antonio Guayre i David Villa, però sobretot, Iván de la Peña, que als 29 anys veurà acomplert el somni d'estrenar-se en la selecció absoluta. Almeria sempre ha estat una ciutat talismà per De la Peña ja que fou on debutà amb la sub 21 i on jugà el primer partit com a blaugrana.

Luís Aragonés, seleccionador espanyol, no ha amagat l'onze titular. A l'entrenament d'ahir comentà que De la Peña i Xavi compartiran la direcció de l'equip. Espanya necessita guanyar. San Marino jugarà amb cinc defenses i Luis emprarà circulació fluida, obertura a les bandes amb Joaquín i Luque, i la decisió final per Raúl i Torres.

Aragonés compta amb jugadors extraordinaris que donin passes de gol ja que Guti, Xavi i De la Peña són especialistes. D'entrada De la Peña es perfila com a titular. Guti tendrà els seus minuts en el segons temps. I Pablo Orbáiz, pletòric després d'anotar un gran gol al Deportivo el passat diumenge, estarà a la banqueta. Luis creu que davant San Marino es pot jugar sense un mitja centre defensiu.

Marcar el nombre major de gols possible a San Marino s'ha de convertir en el gran objectiu ja que a l'hora de classificar-se poden ser decisius. Les bandes del combinat espanyol seran per Joaquín i Luque, ja que Aragonés creu que San Marino es tancarà a darrere. El seleccionador entrenà a porta tancada i assajà jugades a pilota aturada i les faltes.